Mzdová účetní - junior

Novodvorská 994/138, 142 00  Praha-Braník, Česká republika
Administrativa a IT administrativa
Mám zájem
Doporuč pozici známému
Elektrické a elektronické systémy v automobilech hrají stále důležitější roli. Starají se o naše pohodlí i bezpečnost a bez jejich existence bychom si dnešní jízdu autem uměli jen stěží představit. Jejich vývoj a stálá inovace jsou zásadními faktory úspěchu každého výrobce automobilů. Jsme 100%ním členem skupiny Volkswagen a jsme důležitou součástí těchto aktivit.

Jsme aktuálně 9-členný, (varování předem :-)) ryze ženský HR tým:

  • Alena, která celé oddělení vede,
  • Emília, která má na starost především veškerou pracovně-právní agendu,
  • mzdová účetní Bohunka,
  • Nikola a Alice, které zaštiťují oblast rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
  • a Recruitment tým ve složení Petra, Andrea, Katka M. a Katka B., starající se primárně o nábor nových kolegů.

Představujeme HR oddělení společnosti, pro niž jsou její zaměstnanci tím nejcennějším, co má. Jen díky jejich know-how se jako firma můžeme dál rozvíjet a podílet na budoucnosti automotive průmyslu.

S rostoucím počtem projektů, na kterých naše specializované týmy pracují, roste i počet našich zaměstnanců. V tuto chvíli je nás v Digitequ již 430. Aktuálně proto hledáme posilu, která s agendou pomůže především naší mzdové účetní Bohunce, ale částečně i Emílii, která se u nás zabývá pracovně-právní problematikou.

Jak bude vypadat Tvoje pracovní náplň?

Především půjde o:

  • Kompletní zpracování měsíční a roční mzdové závěrky v mzdovém systému SAP
  • Zpracování podkladů souvisejících se mzdovou agendou – e-neschopenky, OČR, ELDP, roční zúčtování daně
  • Přípravu dokumentů spojených s výstupem zaměstnance - potvrzení o zaměstnání/zdanitelných příjmech, potvrzení pro ÚP
  • Komunikaci s příslušnými institucemi - OSSZ, finanční úřad, zdravotní pojišťovny, ÚP
  • Provádění srážek ze mzdy dle platné legislativy
  • Vystavování potvrzení o výši příjmů pro zaměstnance
  • Pomoc s uzavíráním docházky zaměstnanců
  • Ad-hoc přípravu reportů pro management
  • Úzkou spolupráci s personalistkou (Emílií), při které se člověk naučí spoustu nových věcí i z její agendy

Jak si ideálně představujeme Tvůj profil?

  • Máš s prací obdobného charakteru minimálně 2 roky zkušeností
  • Víš, jak na zpracování mezd a znáš dobře související pracovněprávní předpisy a zákoník práce
  • Tvou výhodou bude předchozí zkušenost s prací v SAPu
  • Máš dobré komunikační a organizační dovednosti - s našimi zaměstnanci budeš komunikovat na denní bázi
  • Tvá angličtina má úroveň min. B1
  • Jsi samostatná/ý, zodpovědná/ý, pečlivá/ý
  • Umíš si zorganizovat práci a určit si priority
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word) je nutností

...a nebude Ti vadit, že nepracuješ v centru Prahy :-)

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Vzdělávání dle potřeb projektu a požadavků k osobnímu rozvoji
  • Snížený pracovní úvazek (37,5 hod./týden)
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Možnost práce na Home Office
  • Flexi volno (dohoda o napracování poskytnutého volna)
  • Příspěvek na stravování (stravenka v hodnotě 100 Kč)
  • Systém Cafeteria (od 4 000 Kč/rok)
  • Zprostředkování karty Multisport
  • Příspěvek na penzijní připojištění od 600 Kč/měsíc
  • Cestovní pojištění pro soukromé účely i pro rodinné příslušníky
  • T-Mobile Program – tarify i pro rodinné příslušníky
  • Jazykové kurzy (angličtina / němčina) přímo na pracovišti
  • Motivující odměnu za doporučení nového kolegy ve výši 30 000 Kč
  • Řadu firemních akcí

Zní to jako práce, kterou aktuálně hledáš? Zašli nám své CV.

Těšíme se na setkání s Tebou!

Virtuální prohlídka
Petra Nováková

Kontakt

Digiteq Automotive s.r.o.
Petra Nováková
Zobrazit profil

Víme, co je v životě důležité...

a chceme ti to dopřát

Růst
Výhody
Čas
Peníze
Zdraví
Co nabízíme

Seznam se s námi

v krátkém videu